اصفهان؛

7 شهید مدافع حرم در جمع 10 شهید دانشگاه پیام نور استان اصفهان

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور استان اصفهان 10 شهید دارد که 7 شهید بزرگوار از شهدای مدافع حرم هستند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی یوسفی  در خصوص شهدای دانشجو دانشگاه پیام نور اظهار کرد: دانشجویان همیشه قشر آگاه جامعه بوده‌اند و با آن طینت پاکی که دارند، روحیه حق‌جویی، عدالت‌طلبی و استکبارستیزی را در خود به وجود آورده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر دانشگاه پیام نور استان اصفهان 10 شهید دارد که 7 شهید بزرگوار از شهدای مدافع حرم هستند و قبل از اعزام به جنگ در عراق و سوریه دانشجوی یکی از دانشگاه‌های پیام نور در سطح استان اصفهان بوده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان تصریح کرد: شهدای مدافع حرم این دانشگاه، دانشجو بوده‌اند که بنا بر مأموریت‌هایشان به سوریه اعزام شده‌ و به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند که این شهدا افتخاری برای دانشگاه پیام نور محسوب می‌شوند.

وی تأکید کرد: دانشگاه پیام نور استان اصفهان، دانشجویان خود در مقاطع مختلف را تشویق به شرکت در برنامه‌های فرهنگی می‌کند و خود دانشگاه نیز مرتباً برنامه‌های فرهنگی را برای زنده نگه داشتن روحیه دانشجویی برگزار می‌کند.

یوسفی در رابطه با رویکرد دانشگاه پیام نور در فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه گفت: تمامی فعالیت‌ها در دانشگاه پیام نور اعم از برنامه‌های فرهنگی برمبنای رشد و تعالی دانشجو است.

وی ادامه داد: ما اساتید، فعالان فرهنگی در تمام مقاطع درخواست کرده‌ایم تا برنامه‌ریزی‌هایشان در جهتی باشد که این روحیه پویایی و استکبارستیزی دانشجویان همیشه زنده و پویا باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار