کرمانشاه؛

سمن های کشور تا پایان این دولت به 2500 سمن می رسد

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: تعداد سمن های کشور را تا پایان عمر این دولت به 2500 سمن خواهیم رساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا رستمی گفت:این مطالعه ملی نشان داد که طرد اجتماعی ذهنی 2.5 برابر طر اجتماعی عینی و واقعی در جامعه است و همین عامل مانع مشارکت در ساختار اجتماعی اقتصادی کشور شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: برای کمرنگ کردن و کاهش طرد اجتماعی جوانان و افزایش جذب مشارکت اجتماعی، رویکرد توسعه نهادمند جوانان در دولت تدبیر و امید شکل گرفت و تلاش شد که فضای امنیتی به وجود آمده نسبت به فعالیت های جوانان برداشته شود و امید و نشاط در میان جوانان شکل گیرد.

رستمی تصریح کرد: در حال حاضر 1500 سمن در سطح کشور فعال است و برنامه داریم تا پایان عمر این دولت تعداد سمن های فعال کشور را به 2500 سمن برسانیم.

وی همچنین تاکید کرد: شبکه های تخصصی سمن های جوانان تا پایان سال در کشور راه اندازی می شود و مجمع ملی جوانان برگزار و از طریق انتخابات داخلی مجامع استانی و در نهایت مجمع ملی جوانان شکل خواهد گرفت که این مجمع در تصمیم گیری و تصمیم سازی ملی نقش خواهد داشت.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: حمایت از طرح های سمن ها چه در سطح ملی و چه در سطح استانی صورت می گیرد، به نحوی که اگر سمنی یک طرح مصوب شده داشته باشد، در سطح استان تا سقف هفت میلیون تومان و اگر طرح ملی مصوب شده داشته باشد تا سقف 50 میلیون تومان مورد حمایت دولت قرار می گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: تا پایان سالجاری در همه استانهای کشور خانه های جوان راه اندازی می شود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، سمن ، کشور ، پایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.