قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تیم ما در صورت رفع مشکلات مالی اصلی ترین مدعی گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا است.

علی پورکیانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقبای استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: خوشبختانه قرعه خوبی نصیب ما شده و توانایی صعود از این گروه را داریم، معتقدم کادرفنی به خوبی از عهده آنالیز تیم های الجزیره امارات، لخویاقطر، نسف قارشی ازبکستان و الفتح عرستان برمی آیند تا با قدرت در مقابل تیم های هم گروه حاضر شویم.

وی افزود: اصلی ترین مشکل استقلال خوزستان در مسیر رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مشکلات مالی است. مسئولان تاکنون تنها به ما وعده داده اند و به قول های خود عمل نکرده اند اگر این مشکلات حل شود قطعا با درایت کادرفنی و انگیزه بالای بازیکنان به عنوان تیم اول به مرحله بعدی رقابت ها صعود می کنیم.

پورکیانی ادامه داد: به عنوان قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان قول می دهم در صورت رفع مشکلات مالی، نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران و خوزستان در لیگ قهرمانان باشیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به قدرت حریفان استقلال خوزستان، بیان کرد: تمام تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند هستند اما استقلال خوزستان در صورت برطرف شدن مشکلات مالی، اصلی ترین مدعی گروه دوم لیگ قهرمانان می شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار