گاف عجیب آنچلوتی درباره آرسنال پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ پس از مشخص شدن حریف خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گاف جالبی داده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا روز گذشته (دو شنبه) قرعه کشی شد و بر اساس آن تیم های آرسنال و بایرن مونیخ باز هم باید در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها برابر یکدیگر صف آرایی کنند.
 
اما نکته ای که تبدیل به سوژه برخی رسانه ها و نشریات انگلیسی شده است، گاف عجیب کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ پس از مشخص شدن قرعه تیمش بود. کارلتو پس از انجام قرعه کشی درباره آرسنال گفت:
 
دو بازی بسیار جالب توجه در پیش خواهیم داشت که به آن ها بسیار خوشبینم. به تیمم ایمان کامل دارم و می دانم به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهیم کرد. آرسنال در حال حاضر تیمی خوب و مربی ای که من همواره ستایش کرده ام دارد. لندنی ها در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر هستند و تنها یک بازی را باخته اند. رقابت سختی خواهد بود اما من بسیار خوشبین هستم.
 
"صدرنشین لیگ برتر" نامیدن آرسنال توسط کارلو آنچلوتی در حالی که تیم سابقش یعنی چلسی با فرمی خارق العاده و کسب ۹ پیروزی پیاپی در صدر لیگ جزیره قرار گرفته موضوعی است که مورد تمسخر رسانه های انگلیسی قرار گرفته است و به آن پرداخته اند. یکی از رسانه های انگلیسی مشخصا به این نکته پرداخته و آن را "از عوارض پیری" عنوان کرده است!


منبع: نود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار