به دانش آموزان مدارس حاشيه راه ها آموزش ایمنی داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به منظور آموزش مفاهيم ايمنی عبور و مرور به دانش آموزان مدارس حاشيه راهها ، اداره ايمنی و ترافيک اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اقدام به انعقاد قرارداد با گروه هنریآموزشي جهت اجرای برنامه های آموزشی با محوريت موضوع ايمنی عبور و مرور درقالب اجرای نمايش شاد، آموزش تئوری مفاهيم ايمنی ،سرود و پرسش و پاسخ از دانش آموزان و اعطای جوايز در 50 مدرسه ابتدايی و راهنمايی حاشيه محورهای برون شهری استان کرده است.

ناصر اسدپور رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: موضوع قرارداد آموزش به دانش آموزان شا مل مقررات راهنمايی و رانندگی ، حفظ ايمنی در هنگام تردد عرضی و طولی در جاده های اصلی به عنوان عابر پياده و دوچرخه سوار و اصول ايمنی سرنشينان وسيله نقليه است.

وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده اجراي اين طرح همزمان با هفته حمل و نقل و راهداری از 28 آذرآغاز می شود و تا پايان دی ادامه خواهد داشت.

اسد پور گفت: ايمن سازی آموزشی در 45 مدرسه پارسال صورت گرفت كه با توجه به استقبال دانش آموزان و اوليای مدارس اين تعداد امسال به 50 مدرسه بر اساس اعتبارات ابلاغی افزايش يافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.