فرماندار اردستان گفت: برای خودکفایی معتادان بهبود یافته این شهرستان به 20 نفر از این افراد مبلغ 2 میلیارد ریال وام اشتغالزایی پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا غیور  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردستان در فرمانداری اردستان افزود: در حال حاضر برای 900 نفر از معتادان در مرکز های درمانی شهرستان پرونده تشکیل شده است.
وی با بیان این که جوانان بیشتر در معرض ابتلا به مواد مخدر هستند تصریح کرد: بحث آموزش و آگاه سازی قشر جوان به ویژه دانش آموزان، دانشجویان و کارگران که در معرض خطر ابتلا قرار دارند باید در دستور کار مسئولان قرار داشته باشد.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت موجود مواد مخدر در جامعه، تصور پیشگیری 100درصدی از ابتلا به این مواد تصور غلطی است و باید این خطر را بسیار جدی گرفت و جهت پیشگیری از گسترش آن تلاش کرد.
فرماندار اردستان گفت: این تصور که دانشگاه ها و مرکزهای آموزشی از ابتلا به مواد مخدر محفوظ هستند تصور خطرناکی است و ما را از تفکر پیشگیری و انجام ماموریت خود دور خواهد کرد.
وی افزود: طبق آمار اعلامی از سوی مسئولان، 25 درصد جامعه کارگری گرفتار بلای خانمان سوز اعتیاد هستند که بسیار خطرناک و تاسف بار است.
غیور گفت: نباید همه چیز را خوب تصور کرد بلکه باید اعتقاد داشته باشیم مواد مخدر همه جامعه و اقشار مختلف را تهدید می کند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار