18 زندانی جرایم غیر عمد به مناسبت هفته وحدت و ولادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از زندان های استان کرمان آزاد می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید حجت الله موسوی قوام، مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: این تعداد زندانی با مبلغ 134 میلیون تومان از زندان های کرمان ، جیرفت، بم، رفسنجان، بافت و زرند آزاد می شوند.

وی با اشاره به اینکه کل بدهی این تعداد زندانی 3 میلیارد و 214 میلیون تومان بوده است افزود : این زندانیان با کمک خیرین ، رضایت شاکیان، بخشی از محل ستاد دیه استان و بعضی به صورت وام آزاد می شوند.

موسوی قوام خاطر نشان کرد: در حال حاضر 194 زندانی جرایم غیر عمد درزندان های استان به سر می برند ، افزود: از این تعداد 102زندانی مربوط به مهریه و نفقه ، 71 نفر مالی و 21 نفر دیه هستند که برای آزادی این تعداد زندانی 7 میلیارد تومان نیاز است.

وی با بیان اینکه بیشترین زندانیان مربوط به زندان کرمان هستند، یادآورشد : کمترین آمار مددجوی زندانی به کانون اصلاح و تربیت با یک نفر و شهربابک با 3 نفر زندانی هستند.

موسوی قوام با تاکید بر اینکه از ابتدای امسال 16 جشن گلریزان در این استان برگزارشده است، یادآورشد: در این جشن ها یک میلیارد و 600 میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری شده که تاکنون 70 درصد این مبلغ وصول شده است.

وی گفت: از خانواده ها می خواهیم در بحث ازدواج جوانان و تشکیل خانواده حساسیت به خرج دهند تا شاهداین نباشیم که جوانان به دلیل عدم پرداخت مهریه و نفقه زندگیشان تباه شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آزادی ، زندانی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار