مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم از قضاوت 9 داور فوتبال و فوتسال قم در مسابقات هفته‌ جاری لیگ‌های باشگاهی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمد فرجی امروز اظهار کرد: همانگونه که بارها اشاره کرده‌ام از سال‌های دور تا کنون اعتماد و نگاه ویژه‌ای از کمیته داوران فدراسیون فوتبال به داوران با دانش، شایسته و تحصیل کرده فوتبال و فوتسال قم وجود داشته است و همچنان تداوم دارد.
 
وی ادامه داد: هر ساله در لیگ‌های برتر، دسته اول و سایر رده‌های لیگ‌های فوتسال و فوتبال باشگاه‌های کشور شاهد حضور داوران استان قم هستیم و این هفته نیز همین اتفاق رخ داده و 9 تن از داوران قم قضاوت کننده مسابقات لیگ‌های باشگاهی این دو رشته خواهند بود.
 
مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم بیان کرد: در رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته شاهد قضاوت چهار تن از داوران قمی خواهیم بود، مسابقه‌ای که با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال از هفته سوم بین نمایندگان ساوه و شهر قدس انجام می‌شود.
 
وی یاد آور شد: استارت دیدارهای هفته سوم از مرحله گروهی فصل جاری بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال از روز جمعه بیست و ششم آذر ماه زده می‌شود و در مسابقه تیم‌های سن‌ایچ ساوه و پارسیان شهر قدس که در سالن فجر ساوه به انجام می‌رسد حمیدرضا طیب‌طاهری، نیما روحانی، مصطفی فرج‌الهی و محمد جواد بابلی هر چهار نفر از قم مسوولیت قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.
 
فرجی خاطرنشان کرد: در مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور نیز این هفته شاهد برگزاری بازی‌های حساس و مهمی در لیگ دسته اول جام آزادگان هستیم و در مسابقه تیم‌های ایرانجوان بوشهر و راه‌آهن تهران در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر حسین زمانی از قم داور وسط بازی است و محمدعلی پورمتقی از قم یکی از کمک داوران وی محسوب می‌شود.
 
وی به قضاوت داوران قمی در مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور نیز اشاره و ابراز کرد: در دیدار تیم‌های فوتبال جوانان گهر زاگرس دورود لرستان و گل‌گهر سیرجان که در ورزشگاه تختی دورود به انجام می‌رسد، جواد نصراللهی از قم داور وسط بازی است و احسان درویش و ابوالفضل حسن‌نژاد کمک داوران قمی این مسابقه هستند.
 
مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم از معرفی تیم داوری مسابقه نماینده فوتسال قم در هفته سوم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: داوران دیدار آتلیه‌طهران قم و و مقاومت قرچک در هفته سوم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر در حالی مشخص شدند که نماینده قم صدرنشین گروه نخست این بازی‌ها است.
 
وی اضافه کرد: تیم آتلیه‌طهران قم که با کادر فنی و بازیکنان بومی و شاخص استان قم در رقابت‌های این فصل حضور دارد تا کنون یک تساوی در بازی بیرون از خانه برابر منصف قائمشهر و یک برد پرگل پنج بر یک در بازی خانگی مقابل تیم پاس قوامین تهران کسب کرده است.
 
فرجی در پایان اظهار کرد: حریف تیم آتلیه‌طهران قم در هفته سوم بازی‌های گروه نخست لیگ تیم مقاومت قرچک است و بازی‌ روز جمعه 26 مهر بین این دو تیم را احسان سبزواری، علی احمدی، رضا پورشایگان و رضا ملکی قضاوت می‌کنند، ضمن اینکه ناظر بازی اصغر علی‌بیگی است.

برچسب ها: قم ، قضاوت ، دا ، داوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار