مرحله مقدماتی دور چهارم جشنواره تلاوت‌های مجلسی، در جلسه محمدعلی دهدشتی در حسینیه نجفی‌های قم برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مرحله مقدماتی دور چهارم جشنواره تلاوت‌های مجلسی، شب گذشته، ۲۲ آذرماه در جلسه محمدعلی دهدشتی در حسینیه نجفی‌های قم با حضور قاریان و حافظان قرآن قرآن کریم برگزار شد.
 
در جشنواره شب گذشته، قاریان ممتازی حضور داشتند، از جمله آقایان، اسماعيل خورشيدي(نفر اول دعاخوانی کشور)، احمد دباغ(قاری و حافظ بین المللی کشور)، هادي خاني(نفر اول استان قم)، حميدرضا مقدسي(نفر اول استان قم)، مهدي علم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواه، اسحاق عبداللهي، محمدخلف‌زاده، علي چيني‌ساز، حميد خاوري و حجت الاسلام محمدي که در پایان، پس از جمع‌آوری آراء، احمد دباغ و هادی خانی به مرحله فینال این دور از جشنواره راه پیدا کردند.

یادآور می‌شود، ناظر فنی این مرحله جشنواره در جلسه محمدعلی دهدشتی، محمدحسین فراهانی از اعضای گروه تواشیح بین المللی معراج قم بود که طی سخنانی کوتاه اظهار کرد، این جشنواره در استان قم با استقبال خوبی روبرو شد و مورد توجه قاریان و حافظان نخبه استان قم قرار گرفت.
 
همچنین، فراهانی از روند برگزاری جشنواره خبر داد و گفت: چون برای اولین مرتبه چنین فضایی ایجاد شده بود، تلاوت افراد شرکت کننده، رنگ و بوی تلاوت‌های مسابقه‌ای را داشت.
 
در پایان، دبیر جشنواره، داوود جعفری از ناظر فنی جشنواره محمدحسین فراهانی به دلیل برگزاری مطلوب جشنواره در استان قم، تقدیر و تشکر کرد.  
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قم ، ایستگاه ، سوم ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار