خدمت رسانی خالصانه و صادقانه ی پليس منجر به افزايش سرمايه اجتماعی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرمانده انتظامی استان یزد گفت: خدمت به مردم اگر همراه با 2 شرط اخلاص و صداقت باشد بالاترين عبادات تلقی مي شود، و خدمت رسانی صادقانه و خالصانه پليس به مردم می تواند باعث افزايش رضايت مندی مردم و همچنين افزايش سرمايه اجتماعی شود.

سردار ايرج کاکاوند افزود: دين اسلام به عنوان آخرين دين الهی، دينی اجتماعی است که به همه ابعاد و زوايای زندگی بشری به ويژه خدمت به هم نوع توجه و نظارت دارد.

وی با بيان اينکه پيشرفت جامعه در تمامی زمينه ها در گرو امنيت است، افزود: تمامی اقشار جامعه برای انجام امورات روزمره خود نيازمند امنيت هستند و در سايه امنيت و آرامش، شاهد پيشرفت کشور خواهيم بود.

وی با اشاره به اينکه امروز پليس خود را در کنار مردم مي داند، خاطرنشان کرد: خداوند اين فرصت و نعمت بزرگ خدمت به هم نوعان را در اختيار كاركنان نيروی انتظامی قرار داده؛ پس بايد قدردان آن باشيم و در رسيدن به اين مهم تلاش کنيم.

سردار کاکاوند ضمن تاکيد بر همکاری پليس و مردم در راستای ارتقاء امنيت اجتماعی، بر لزوم رسيدگی با دقت به خواسته های مردم و رعايت حقوق شهروندی نيز تاکيد کرد.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.