دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز در کشور 3 هزار مهد قرآنی با محوریت بسیج شکل گرفته است.

3 هزار مهد قرآنی با محوریت بسیج شکل گرفته استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش بزرگ قرآن پیامبر عظم و بسیج که در فرهنگ سرای بهمن برگزار شد، گفت: امروز یک جریان بزرگ قرآنی در کشور به راه افتاده که بسیج جزو پیشگامان این جریان است.
 
وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب فرمودند که باید 10 میلیون  قاری  قرآنی در کشور داشته باشیم که این موضوع تنها از مسیر تفکر بسیجی می‌گذرد.
 
رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور تصریح کرد: تربیت کودکان قرآنی در کشور  بسیار  حائز اهمیت است زیرا اگر آینده قرآنی داشته باشیم انقلاب را تضمین کرده ایم. ما خرسندیم که امروز بیش از 3 هزار مهد قرآنی با محوریت بسیج در کشور شکل گرفته است.
 
دزفولی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران دشمنان بسیاری دارد زیرا گفتمان جهانی دنیا را تغییر داد گفتمان رایج در دنیا تسلط سلطه گران بر مظلومین بود.

رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور تاکید کرد: اما امام خمینی به وسیله انقلاب این شیوه را تغییر داد و مردم مظلوم را بیدار کرد. اگر ما کشوری ناتوان بودیم دشمن برای دشمنی با ما تا این حد برنامه ریزی نمی‌کرد.
 
وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور گفت: ما در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی، پزشکی و دفاعی به برکت خون شهدا و قرآن پیشرفت‌های چشمگیری داشتیم که این پیشرفت ها جز با نگاهی انقلابی و بسیجی محقق نشده است.
 
رئیس شورای توسعه قرآنی کشور ادامه داد: بسیج به فقط محدود به اعضای خود نیست و آحاد ملت را در بر می‌گیرد. بسیج باید مهد، مدرسه، دانشگاه و مراکز پژوهشی داشته باشد تا تفکر انقلابی را گسترش دهد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دزفولی ، قرآن ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار