اصفهان؛

افتتاح ایستگاه شماره 5 شهدای آتش‌نشان کاشان

ایستگاه شماره 5 شهدای آتش‌نشان کاشان واقع در شهرک خاتم‌الانبیاء (مسکن مهر) با حضور مسؤولان استانی و شهری افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهردار کاشان ظهر امروز در آیین افتتاح ایستگاه 5 آتش‌نشانی در شهرک خاتم‌الانبیاء (مسکن مهر) اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری خدمت‌رسانی در محدوده مسکن مهر است و همه تلاش مسؤولان این بوده است که زیرساخت‌های خدماتی را در این منطقه فراهم کند.

سید محمد ناظم رضوی با بیان اینکه برای رفاه شهروندان شهرک خاتم‌الانبیاء مسیرهای دسترسی احداث‌شده است، تصریح کرد: بلوارهای باقرالعلوم و امام خامنه‌ای و چندین رینگ شهری در محدوده فین بزرگ و مسکن مهر در دست احداث است.

شهردار کاشان از احداث و راه‌اندازی بازار روز، زمین‌بازی، زمین‌های ورزشی و فضاهای سبز در منطقه مسکن مهر خبر داد و تصریح کرد: بخشی از این پروژه‌ها در دست اقدام است و بخش‌های دیگر نیز به‌زودی تکمیل می‌شود تا مسکن مهر و منطقه فین به خاطر آب‌وهوای مطلوب آن به یکی از مناطق مرغوب شهر تبدیل‌شده و شاهد استقبال سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان در این منطقه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی راوند و آتش‌نشانی خیابان شهید تابنده نیز به‌زودی راه‌اندازی می‌شود و جایگزینی آتش‌نشانی خیابان امام خمینی نیز با هدف رسیدن به استانداردها و مانور ماشین‌آلات و سهولت دسترسی و امدادرسانی به موقع در دست بررسی است.

ناظم رضوی ادامه داد: افتتاح پروژه‌های شهری کاشان از امروز آغازشده است و تا پایان دوره مدیریت شهری 200 پروژه عمرانی- خدماتی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان نیز در این آیین بیان کرد: با توجه به استانداردهای شهری به ازای هر 50 هزار نفر به یک ایستگاه آتش‌نشانی نیاز داریم و بر این اساس امروز پنجمین ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه مسکن مهر به بهره‌برداری رسید و به زودی نیز ایستگاه آتش‌نشانی راوند افتتاح خواهد شد.

سید مهدی مجدالاشرافی افزود: برطبق استانداردهای موجود درصورتی‌که ششمین ایستگاه آتش‌نشانی کاشان راه‌اندازی شود به 180 آتش‌نشان نیاز داریم ولی در حال حاضر 120 نیروی انسانی در این حوزه به کار مشغول هستند.

وی اظهار کرد: امسال 1100 حریق و حادثه در کاشان روی‌داده است که 500 نفر در این حوادث نجات یافتند و 12 نفر نیز متأسفانه فوت کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تأکید کرد: پنجمین ایستگاه آتش‌نشانی کاشان (مسکن مهر) با اعتباری بالغ‌بر 2.5 میلیارد تومان با 1545 متر عرصه در دوطبقه و با 1250 متر زیربنا احداث‌شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.