حنیف عمران زاده در فصل نقل و انتقالات زمستانی به گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حنیف عمران زاده مدافع سابق تیم استقلال و فعلی خونه به خونه بابل،مد نظر تیم گسترش فولاد تبریز قرار گرفته و احتمالا نیم فصل دوم را در این تیم توپ خواهد زد.

عمران زاده بعد حضور 8 ساله بازی در استقلال، ابتدای این فصل در لیست مازاد منصوریان سرمربی اسقلال قرار گرفت و از جمع آبی پوشان جدا شد تا در تیم لیگ یکی خونه به خونه توپ بزند،تیمی پرمهره که می‌تواند یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشد.

با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات زمستانی، گمانه زنی‌های زیادی در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل صورت می‌گیرد، اما یکی از انتقالات نزدیک به حتمی شدن در نیم فصل دوم، انتقال حنیف عمران‌زاده از تیم خونه به خونه بابل به تیم گسترش فولاد تبریز است.

جدایی سید محسن حسینی مدافع میانی تیم گسترش از این تیم در نیم فصل دوم و حضورش در یک تیم تهرانی بسیار جدی شده و گسترشی‌ها به منظور پر کردن جای خالی این بازیکن در نظر دارند کاپیتان تیم خونه به خونه بابل را به خدمت بگیرند.

خونه به خونه بابل در حالی تا اینجای فصل با 27 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد که در هفته های گذشته مشکلاتی را با تیم خونه به خونه و هواداران این تیم بابلی داشته است و هواداران به علت گذاشتن عکس خوشحالی توسط حنیف در صفحه مجازی بعد از 4 هفته نتیجه نگرفتن و باخت مقابل اکسین،او را متهم به کم کاری کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.