آیت الله نوری همدانی در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که اشاعه فرهنگ قرآن باید در سطح جهانی انجام شود، گفت: متولیان امر فرهنگ با ترویج فرهنگ قاطع و قوی مانع میدان‌داری دشمنان شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت‌الله نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، فرهنگ را بعد مهم جامعه برشمرد و گفت: اسلام به تمام ابعاد زندگی اجتماعی انسان تأکید دارد اما سرآمد همه این ابعاد فرهنگ است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید براینکه اشاعه فرهنگ قرآن باید در سطح جهان انجام شود، بیان کرد: ترویج این فرهنگ دشمنان را سر جای خود می‌نشاند و این وظیفه‌ای برعهده متولیان امر فرهنگ است.

وی بابیان اینکه فضای مجازی زمینه نفوذ دشمنان شده از همین رو متولیان فرهنگی نظام اسلامی باید با شدت با دشمنان مقابله کنند، خاطرنشان کرد: علمای شیعه مرزبانان جامعه اسلامی هستند که باید مانع نفوذ دشمنان در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی وغیره شوند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تأکید بر اینکه مرزبانان جامعه اسلامی که مانع اعمال قدرت دشمنان می‌شوند از کسانی که در مقابل تجهیزات نظامی دشمن می‌ایستند، برتر هستند، گفت: رهبر ‌انقلاب تأکید کردند که به نرمش ظاهری و لبخند دشمنان نگاه نکنید.

مرجع تقلید شیعیان با موضع‌گیری علیه مسئولان انگلیس گفت: اینکه علیه ما موضع بگیرند و به دشمنان ما دلگرمی بدهند، بسیار برای ما سنگین است از همین رو باید مانع این نفوذها شویم، وزیر دفاع آمریکا هم در بحرین اعلام کرد می‌خواهد رهبر منطقه شود در شرایطی که سال‌هاست جنگ‌های نیابتی در منطقه ایجاد کرده‌اند لازم است فرهنگ قاطع و قوی در میان مردم اشاعه داده شود تا دشمنان نتوانند میدان‌داری کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی توأم‌بودن انقلاب با معنویات را از شاخصه‌های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: همین موضوع سبب اثرگذاری و ماندگاری انقلاب اسلامی‌شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار