مسئولان فدراسیون کشتی با حضور در منزل محمد خادم حقیقت با وی دیدار کردند.

عملکرد فدراسیون کشتی در عرصه های بین المللی مطلوب استبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خادم حقیقت رئیس سال های دور فدراسیون کشتی در مورد فضای گذشته کشتی و نوع مدیریت آن، گفت: در زمان مسئولیتم در فدراسیون کشتی، تمام وقت خود را برای کشتی می گذاشتم و حتی حتی چند روز و چند هفته دور از خانواده در کنار کشتی گیران در اردو بودم تا بر تمامی مسائل نظارت و آگاهی داشته باشم.

وی تصریح کرد: هم اکنون نیز خادم خود را وقف کشتی کرده است و تمام وقت خود را برای ورزشکاران گذاشته است. وی در عرصه بین الملی نیز بسیار موفق و تأثیرگذار بوده به طوری که نمایندگان زیادی در کمیسیون های مختلف اتحادیه جهان از ایران حضور دارند و اوضاع حاکم بر کشتی مناسب است.

سید محمد خادم در مورد مدیریت کشتی دنیا نیز اظهار داشت: به نظرم لالوویچ مرد آگاه از مسائل روز کشتی دنیاست و مدیریت وی نسبت به نفرات قبلی بسیار بهتر بوده است و موفقیت های خوبی را نیز کسب کرده است.

رئیس اسبق فدراسیون کشتی در مورد حضور حیدری در فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی نیز افزود: اول انتخاب حیدری به عنوان رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی را به وی تبریک می گویم، راه اندازی فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی موفقیت خوبی بود که با حمایت رسول خادم و فدراسیون کشتی ایران انجام پذیرفت. به نظر من حیدری در این پست موفق خواهد بود و آینده خوبی را برای وی متصورم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار