بیستمین مانور سراسری زلزله و ایمنی هفتم آذر ماه در مدارس مهاباد اجرا می‌شود.

نشست هماهنگی برگزاری مانور زلزله و ایمنی در مهابادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مدیر آموزش وپرورش شهرستان مهاباد در نشست هماهنگی برگزاری این مانورگفت: این مانور به صورت نمادین درمدرسه شبانه روزی امین الاسلام با حضور تمام دستگاه‌های خدمات رسان برگزارخواهد شد.

شاوله افزود: در این مانورصحنه واقعی حادثه زلزله بازسازی شده و اقداماتی مانند تخلیه مصدومین تا ایجاد امنیت در محل انجام می‌شود.

این مانور هفتم این ماه با شعار مدرسه ایمن، جامعه تاب آور اجرا می‌شود.

پهلوانی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد هم گفت: هلال احمر طی این هفته برای آمادگی دانش آموزان در برخورد با زلزله و نحوه خروج اضطراری کلاس‌های آموزشی برگزارمی کند.

دبیر ستاد بحران شهرستان مهاباد هم با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران مهاباد درطول سال مانور‌های مختلفی را برای آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان و مقابله با حوادث غیرمترقبه اجرا می‌کند، افزود: با برگزار شدن این مانور میزان مانور‌هایی که امسال ستاد بحران مهاباد برگزارکرده به هشت مورد خواهد رسید.

عبدالله پور، میزان عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان را درمانور‌های قبلی مطلوب عنوان کرد و افزود: تا پایان سال هم مانور‌های دیگری ویژه فصل سرما اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: سنجش عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان، مشارکت ساکنان محله‌های مجاور مدارس و میزان تاب آوری دانش آموزان در شرایط بحرانی از اهداف برگزاری این مانور است.

انتهای پیام/ج

برگزاری مانور زلزله در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.