مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ سازی شیراز از ساخت یک مسجد جدید با زیربنای 250 مترمربع در ورودی جنوب غرب شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدعبدالرضا دستغیب مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ ساز شیراز با بیان اینکه خیران شهرساز شیرازی 35 و 500 میلیارد ریال صرف مسجد سازی کردند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیک‌ اندیشان ساخت 3 مسجد و یک مجتمع بزرگ فرهنگی - مذهبی را متقبل شده‌اند.
دستغیب به ساخت مجتمع فرهنگی – مذهبی در بوستان نهراعظم شیراز اشاره و بیان کرد: این طرح که فاز نخست آن سال آینده به بهره‌برداری می‌ رسد، شامل کتابخانه و نگارخانه است برای آن 2.5 میلیارد تومان هزینه می‌ شود.
وی ادامه داد: براساس تفاهم‌ نامه ‌ای که بین حسن جوکار نیک‌ اندیش شیرازی و علیرضا پاک‌ فطرت رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز منعقد شده این مسجد به متراژ 250 مترمربع در کمربندی پل فسا – جاده نیروگاه ساخته می‌ شود.
دستغیب با اشاره به اینکه هزینه ساخت این مسجد حدود چهار میلیارد ریال است و توسط خیر شیرازی ایجاد می‌ شود تصریح کرد: این مسجد در مدت یک سال ساخته و به بهره‌برداری می رسد و نام آن نیز به نام امام حسن مجتبی (ع) مزین می‌ شود.
مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ‌ساز شیراز بیان کرد: مدیریت این مساجد پس از تکمیل شدن بر عهده شهرداری شیراز است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام مسجد ماام نیازبه کمک دارد شهرستان داراب بخش جنت شهر روستای شهرک شهدای عشایرقلعه بیابان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
سلام تشکر قدر دانی از خیرین مسجد ساز وخواهش میکنم به مسجد روستای ما هم کمک کنند 09179275056