نوزدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، نوزدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.
این رقابت‌ها با حضور 23 تیم برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این مسابقات روز دوشنبه، 22 آذرماه وارد محل برگزار رقابت‌ها خواهند شد.
حبیب خمجانی، رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولین در این خصوص گفت: اصفهان، خوزستان، مازندران، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان‌رضوی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، قم، کرمان، گلستان، گیلان، مرکزی، یزد، لرستان، فارس، هرمزگان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، تهران، آذربایجان شرقی، البرز، استان‌های شرکت کننده در این مسابقات هستند که در هشت گروه تقسیم می‌شوند.
وی افزود: مسابقات در مرحله اول به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و پس از آن سایر مراحل به صورت حذفی خواهد بود. در نهایت برای دور آتی مسابقات قهرمانی کشور، هشت تیم اول مسابقات امسال به دسته یک، هشت تیم دوم به دسته 2 و هشت تیم سوم به دسته  سه راه خواهند یافت.
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر اعلام کرد: دیدار نهایی روز شنبه، 27 آذرماه، همزمان با میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) برگزار و قهرمان این دور از مساباقت مشخص خواهد شد.
نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر از 23 تا 27 آذر ماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.