نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: با موافقت هیئت وزیران، تعرفه گاز شهر برزک در چهار ماه پایانی سال بر اساس اقلیم 1 (سردسیری) محاسبه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، سید جواد ساداتی نژاد اظهار کرد: با شروع به کار مجلس دهم، از تیرماه سال جاری کمیته مردمی پیگیری کاهش تعرفه گاز مناطق کوهستانی کاشان با حضور مسئولان ادارات مربوطه تشکیل شد.

وی افزود: در سه جلسه این کمیته بررسی علمی تعرفه گذاری قبوض گاز در اقلیم‌های مختلف انجام شد و شرایط اقلیمی سردسیری منطقه در بخش‌هایی همچون برزک، نیاسر، قمصر با قوانین موجود به دقت مورد تطبیق قرار گرفت.

ساداتی نژاد تصریح کرد: گزارش جمع بندی شده این جلسات با مستندات لازم به منظور کاهش هزینه گاز مصرفی مناطق مورد نظر به مراجع بالاتر از جمله وزارت نفت ارائه شد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت هیئت وزیران با تغییر اقلیم شهر برزک گفت: بر اساس گزارش آبان ماه شرکت ملی گاز ایران، تعرفه گاز چهار ماه پایانی سرد سال در شهر برزک بر اساس اقلیم یک سردسیری محاسبه می‌شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.