سخنگوی کمیسیون آموزش از انتخاب هیات رییسه کمیته تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

انتخاب اعضای هیات رییسه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان
میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مجلس از انتخاب اعضای هیات رییسه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

وی افزود: بر این اساس آقایان کوچکی نژاد، عباسی، ادیانی و حسن نژاد به ترتیب به عنوان رییس، نواب رییس و دبیر انتخاب شدند.

نماینده مردم گرمی با اشاره به اینکه مشکلات بوجود آمده در خصوص پذیرش دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی و برگزاری آزمون متمرکز در این خصوص نیز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بررسی شد، اظهار کرد: نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نسبت به اجرای صحیح قانون تاکید داشتند.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصویب سریع تر آیین نامه اجرایی توسط دولت را دنبال کند و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز استسفاریه‎ای را تهیه کردند که با درخواست قید دو فوریت به صحن علنی ارائه کنند تا با صراحت و شفافیت بیشتری از دانشگاه آزاد برای اجرای این قانون نام برده شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بررسی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس این دانشگاه از دیگر برنامه های کاری امروز کمیسیون بود، افزود: نمایندگان نکات مدنظر و سوالات خود را مطرح کردند و در این میان آقای میرزاده نیز پاسخ لازم را ارائه کرد.

میرزاده با اشاره به اینکه نوع پذیرش دانشجو، میزان هیات علمی و غیره از محورهای سخنان نمایندگان بود، اظهار کرد: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر رعایت قوانین تاکید و اذعان کرد در صورت وجود مشکل، آن را برطرف خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقرر شد 2 نماینده خواهان تحقیق و تفحص نسبت به بررسی نتیجه جلسه امروز، نظرشان را طی 2 روز آینده نسبت به قانع شدن یا نشدن از تحقیق و تفحص عنوان کنند تا مشخص شود نیاز به ارائه گزارش در این خصوص وجود دارد یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار