در جنگ تحمیلی ایران و عراق 23 کشور حامی صدام و عراق بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی زنجان با بیان این که نیروهای جوان در دهیاری ها حضور دارند گفت: با توجه به این که نظام ما نظام مردم سالار است خواست مردم،مصلحت مردم و مطالبات مردم محور فعالیت های ماست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تاکید براین که مردم در نظام جمهوری اسلامی نقش تعیین کننده دارند تصریح کرد:انتخاب تمامی گروه های جمعیتی با مردم است.

وی با اشاره به انتخابات های مختلف در کشور خاطر نشان کرد:هر کس هر رایی که می دهد در مقابل انتخابش مسئول است و باید در دو دادگاه تاریخ و خداوند پاسخگوی انتخاب خود باشد.

نماینده ی ولی فقیه در استان بیان کرد:جنگ تحمیلی ایران و عراق با پشتیبانی چند کشور از صدام قرار بود فقط چند روز طول بکشد ولی با مقاومت و دلاوری های مردم ایران این جنگ در 8 سال بدون کوچک ترین تعرض به خاک ایران تمام شد.

خاتمی در ادامه گفت:جنگ جهانی سوم در ایران اتفاق افتاد چرا که 23 کشور دنیا پشتیبان عراق بودند اما ایران در این جنگ تنها بود و 3000 شهید استان گواه این جریان است.

وی افزود:هر کس در هر کجای این نظام در حال خدمت است باید وظایف خود را دقیق و درست و برای رضای خدا انجان دهد تا توسعه پایدار اتفاق بیفتد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.