یک فوریت طرح حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشور در مجلس تأیید شد و حداقل حقوق 10 میلیون تومانی برای وزرا تعیین گردید.

محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد طرح حقوق و دستمزد مدیران و مقامات کشوری که یک فوریت آن در مجلس به تصویب رسیده، اظهار داشت: این طرح بر ایجاد ضوابط مناسب برای پرداخت حقوق و دستمزد مدیران کشوری و کارکنان تاکید دارد.

وی در ادامه افزود:بررسی این طرح با توجه به مطرح شدن بحث حقوق های نامتعاف در کشور الزامی به نظر می‌رسد.

وی افزود: سقف پرداختی به منظور همسان سازی و متعارف کردن نظام پرداخت های حقوق و دستمزد به مدیران در صورت تصویب این طرح در برنامه ششم توسعه باید تعیین شود.

حسینی با اشاره به مصوبه شورای حقوق و دستمزد مبنی سقف 10میلیون تومانی حقوق وزرا بیان کرد: کمیسیون تلفیق، پیشنهادی مبنی بر پرداخت حداکثر  یک و نیم برابر میزان حقوق تصویب شده برای مدیران و کارکنان را مطرح کرده  است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: اگر این پیشنهاد مورد قبول واقع شود هیچ گونه پرداختی اعم از حقوق،حق ماموریت،اضافه کاری و سایر پرداخت ها بیشتر از 15 میلیون تومان به هیچ فردی پرداخت نخواهد شد.

وی در مورد بندهای دیگر این طرح عنوان کرد: این طرح الزامات نظارتی برای برخی دستگاه های نظارتی و اجرایی در خصوص نظارت بر پرداخت ها ایجاد می کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار