مهرداد بذرپاش با انتشار پستی صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرداد بذرپاش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به کمک جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف به یکی از ساکنان کم بضاعت در جنوب شهر ابراز خوشحالی کرد.


وی نوشت:
"امروز در خبرها خواندم که جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف با حضور در محله ای در جنوب شهر طی یک پروژه جهادی یک روزه دیوار منزل یکی از ساکنین کم بضاعت را که در شرف تخریب بود نوسازی کردند خبری خوشحال کننده و البته امیدوار کننده خوشحالی برای حل مشکل چند نفر از میلیونها نفری که قرار بود ولی نعمت ما باشند و امیدواری از اینکه آرمانهای انقلاب در نسل سوم انقلاب زنده است. نسلی که راه خود را خوب پیدا کرده.
پ.ن۱: به نظرم در کنار اردوهای جهادی روستایی، ایده اردوهای جهادی یک روزه در شهرهای بزرگ هم ایده خوبی است.کم نیستند ساکنین شهرهای بزرگ که از مواهب شهرنشینی فقط گرانی و  آلودگی نصیبشان شده و محرومیتشان کمتر از روستایی ها نیست.
پ.ن۲: هشدار برای خودم و دیگران هشداری از امام روح الله: "خدا نیاورد آن روزى را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از  محرومین و رو آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار و عنایت بیشترى برخوردار شوند. معاذ اللَّه که این با سیره و روش انبیا و امیر المؤمنین و ائمه معصومین- علیهم السلام- سازگار نیست."

//

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار