عضو هيات داوران بخش اقلام تبلیغاتی چهارمين جشنواره بين المللي فيلم ويدئويي ياس، هنرمندان این بخش از جشنواره را با انگیزه معرفی کرد و گفت: اقلام تبلیغاتی در شبکه نمایش خانگی از سینما پیشی گرفته است.

بابک برزویه در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جشنواره یاس گفت: این رویداد فرهنگی در چهار دوره ای که برگزار شد، انگیزه را در تولید‌کننده‌های آثار شبکه نمایش خانگی بالا برد.

وي با بيان اينكه ايجاد انگیزه برای تولید کنندگان عرصه شبکه نمایش خانگی در کیفیت آثار تاثیر می‌گذارد، تصریح کرد: هنرمندان برای خلق اثر هنری به انگیزه و دیده‌شدن نیاز دارند و جشنواره فیلم یاس این فرصت را در اختیار فعالان این عرصه قرار می‌دهد.

اين عکاس سينما در بخش ديگري از گفت وگو با اشاره به آثاری که تحت عنوان اقلام تبلیغاتی، پوستر و تيزر به جشنواره ارائه شد، خاطر نشان كرد: به عنوان عضو هئیت داوران اين بخش، کیفیت آنونس، عکس و پوستر در آنها را خیلی بالا دیدم. به نظر می رسد فعالان این عرصه از سینما پیشی گرفته‌اند.

برزویه تاکید کرد: آثار این بخش متنوع هستند و نقاط قوت زیادی را در خود گنجانده‌اند که می تواند به عنوان نمونه های مناسبی در اختیار جوانان علاقمند قرار گیرد.

وی افزود: جذابیت آثار در بخش عکس و پوستر بیش از بخش‌های دیگر وجود دارد و در این بخش با استعدادهای خاصی مواجه شدم که در عرصه خود حرفه ای عمل کرده‌اند.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس به دبیری مصطفی ابطحی از 22 تا 27 آذر در استان مازندران برگزار می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار