مسوول تربیت بدنی سازمان نظام پزشكی كشور گفت: ورزشگاه ویژه ورزشكاران جامعه پزشكی عضو سازمان نظام پزشكی استان تهران تاسیس می شو

به گزارش سرويس علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان نظام پزشكي؛  'مصطفی میری' ، مسوول تربیت بدنی سازمان نظام پزشكی كشورعصر چهارشنبه (21 ديماه )در آیین تجلیل از نفرات برتر دومین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی اعضای سازمان نظام پزشكی افزود:موافقت اصولی برای احداث این سالن ورزشی اختصاصی اخذ شده است.
وی در مورد برگزاری مسابقات ورزشی اعضای جامعه پزشكی كشور گفت: این مسابقات از سال گذشته با حضور یك هزار و 450 نفر از اعضای جامعه پزشكی كشور در استان تهران برگزار شد.
میری گفت: این دوره از مسابقات نیز با شركت سه هزار و 550 نفر از پزشكان عضو سازمان نظام پزشكی در رشته های ورزشی تعیین شده و در دو بخش زنان و مردان برگزار شد.
وی افزود:این افراد توانستند در رشته‌های شنا، تیراندازی، بدمینتون، پرتاب دارت، شطرنج و آمادگی جسمانی ویژه (بانوان) كه از 19 آذر ماه امسال آغاز شد،بر سكوهای قهرمانی بایستند.
رییس تربیت بدنی سازمان نظام پزشكی كل كشور افزود: برگزیدگان این مسابقات قرار است از ششم تا 12 بهمن ماه امسال با منتخبان این رشته ها در سطح كشوری با یكدیگر به رقابت بپردازند.
میری گفت: دو تیم شطرنج و تنیس روی میز جامعه پزشكی كشور امسال توانستند در مسابقات سوپر لیگ كشوری شركت كنند. /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار