«ندا شهسواری» بانوی قهرمان کرمانشاهی در جمع 16 بازیکن برتر رقابت های فنلاند قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ «ندا شهسواری» بانوی قهرمان کرمانشاهی و ملی پوش تنیس روی میز ایران در رقابت های بین المللی فنلاند «وینتینگ ما» بازیکن چینی الاصل نروژی را شکست داد و به جمع ۱۶ بازیکن برتر این رقابت ها راه یافت.

مسابقات آزاد بین المللی فنلاند از روز پنجشنبه در هلسینکی آغاز شده است و در ادامه رقابت های انفرادی، ندا شهسواری ملی پوش المپیکی ایران با رنکینگ ۲۷۵ موفق شد ۴ بر ۲ مقابل «وینتینگ ما» بازیکن چینی الاصل نروژ دارای رنکینگ ۱۳۴ و سید یک مسابقات غلبه و به جمع ۱۶ بازیکن برتر مسابقات راه یابد.

شهسواری پیش از این نیز موفق شده بود با حساب ۴ بر ۲ مقابل «وان بوهیمن» از هلند چیره شود و در بازی دوم نیز ۴ بر ۳ «ابرامیان» از روسیه را شکست داده بود.

وی در ادامه با برنده بازی ورزشکاران بلاروس و ژاپن مسابقه می دهد.

مریم صامت دیگر ملی پوش ایران در این مسابقات ابتدا با حساب ۴ بر ۱ برابر «هایوگن» از نروژ به پیروزی دست یافت و در دومین دیدار ۴ بر صفر برابر «کازانتسوا» از روسیه مغلوب و راهی جدول بازنده ها شد.

مریم جمالی فر نماینده جوان ایران نیز در اولین مسابقه با نتیجه ۴ بر صفر برابر «شوهان من» از هلند مغلوب شد.

در رقابت های تیمی این مسابقات نیز ملی پوشان ایران ابتدا ۳ بر ۱ مقابل نروژ به برتری دست یافتند و در بازی دوم با همین نتیجه مغلوب بلژیک شدند و دور مسابقات تیمی کنار رفتند. در رقابت های تیمی هر دو تیم ژاپن به فینال راه یافتند.


انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.