سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: هیچ کدام از بازیکنان در پایان نیم فصل اول از تیم جدا نمی شوند و شاکله اصلی تیم را حفظ می کنیم.

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: قلعه نویی در جلسه با آجرلو مدیر عامل تیم اعلام کرد که به همه بازیکنان نیاز دارد و قصد ندارد بازیکنی را در لیست خروجی باشگاه قرار بدهد. همچنین ما قصد داریم با جذب دو ، سه بازیکن تیم را تقویت کنیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: تمام تمرکزمان برای دو بازی پایانی نیم فصل اول است و بعد از آن فعالیت خود را برای جذب بازیکن برای نیم فصل دوم آغاز  می کنیم. همچنین وضعیت نوراللهی بازیکن پرسپولیس هم بعد از بازیهای نیم فصل اول مشخص می شود. 

سرپرست پرسپولیس درباره مذاکره پنهانی پرسپولیسی ها با سروش رفیعی در هتل بیان کرد: من هم این موضوع از رسانه ها متوجه شدم. اگر این موضوع واقعیت داشته باشد در آن صورت کار پرسپولیسی ها غیر اخلاقی  است و باید جوابگو باشند. 

ذوالفقاری درباره ناراحتی جاسم کرار بابت پرداخت نشدن مطالباتش تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و وی همانند دیگر بازیکنان مطالباتش را به موقع دریافت کرده است. همچنین جاسم کرار بازیکن تکنیکی است و تاکنون در نتایج تیم تاثیر گذار بوده است. 

وی درباره وضعیت سروش رفیعی بیان کرد: مدیریت باشگاه پیگیر مذاکره با این بازیکن است تا در تیم تراکتورسازی بماند. به هر حال سروش بازیکن خوبی است و از تیمهای خارجی و داخلی پیشنهاد دارد اما اولویتش لژیونر شدن است. 

ذوالفقاری درباره زمین ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: طبق اعلام مسئولان این ورزشگاه به زودی تکمیل می شود و ما از نیم فصل دوم در استادیوم یادگار امام بازی می کنیم. 

سرپرست تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان برای قهرمانی در لیگ شانزدهم تمام تلاش خود را به کار می گیرند و امیدوارم برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شویم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار