تیم ملی فوتبال ایران - هلند؛ فروردین 96 / سنگ بزرگ یا واقعیت؟

با وجود خبر عجیب رسانه های هلندی مبنی بر برگزاری دیدار دوستانه ایران و هلند در یکی از فیفا دی های فروردین 96 ، این امر بسیار بعید به نظر می رسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از امضای توافق نامه بین فدراسیون فوتبال ایران و هلند، زمزمه هایی درمورد برگزاری دیدار دوستانه بین تیم های ملی این 2 کشور به گوش می رسد.

بر همین اساس رسانه های هلندی در ادعایی عجیب خبر دادند که با موافقت دالی بلیند سرمربی لاله های نارنجی احتمال دارد این بازی دوستانه در فیفادی های فروردین 96(مارس 2017) برگزار شود.

با نگاهی به برنامه 2 تیم در این تاریخ متوجه می شویم که اساسا برگزاری بازی دوستانه در چنین تاریخی بعید به نظر می رسد.

تیم ملی فوتبال کشورمان 2 فروردین(22 مارس) در نخستین بازی دور برگشت مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در دوحه میهمان قطر است و هشتم فروردین 96(28 مارس 2017) هم در چارچوب همین رقابت ها در ورزشگاه آزادی میزبان چین است.

در سوی مقابل هلند هم پنج فروردین(25 مارس) در رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا باید در صوفیه بلغارستان با این تیم بازی کند. ضمن این که شاگردان بلیند هشت فروردین (28 مارس) در ورزشگاه آمستردام آره نا دیداری دوستانه را با ایتالیا برگزار می کنند.

از طرفی غیرعقلانی است که کارلوس کی روش بین 2 دیدار حساس تیم ملی در مسیر جام جهانی 2018 حاضر شود شاگردانش با یکی از قدرت های جهان فوتبال بازی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار