امسال حدود 650 هزار زائر اربعین از مرز شلمچه تردد کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر با تاکید بر اینکه امسال حدود 650 هزار نفر زائر اربعین حسینی از مرز شلمچه تردد کردند، گفت: تا پایان سال جاری از شرکت فولاد راه‌آهن بهره‌برداری خواهد شد.

ولی‌الله حیاتی در مراسم جشن به مناسبت هفته وحدت در رابطه با تعداد زائران خارج شده از مرز شلمچه به قصد زیارت عتبات مقدسه در ایام اربعین حسینی افزود: امسال حدود 650 هزار نفر زائر از مرز بین المللی شلمچه به سوی زیارت اربعین حسینی عزیمت کردند.

وی در رابطه با اقدامات دولت در شهرستان خرمشهر گفت: شرکت فولاد جهان آرا در پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین شمال منطقه شهرک صنعتی به عنوان پایلوت فولاد تبدیل شده است.

فرماندار ویژه خرمشهر در رابطه با بحث کشاورزی شهرستان خرمشهر افزود: بر اساس طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در رابطه با بحث کشاورزی استان، 10 هزار هکتار به کشاورزی شهرستان اختصاص یافته بود که با پیگیری‌های نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی این آمار به 16 هزار هکتار افزایش یافت.

وی در رابطه با چهارخطه کردن مسیر اهواز - خرمشهر گفت: گام اول عملیات اجرایی چهارخطه کردن جاده اهواز - خرمشهر از اقدامات دولت از یک سال گذشته آغاز شده است.

حیاتی در رابطه با بیمارستان 220 تخت‌خوابی شهید موسوی خرمشهر متذکر شد: شروع عملیات این بیمارستان از اقدامات شایسته دولت بوده است که در راستای رفع محرومیت شهرستان است.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: اعتبار بیمارستان 220 تخت‌خوابی شهید موسوی از سوی منطقه آزاد اروند تامین شده است و تجهیز آن بر عهده وزارت بهداشت خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.