با تلاش یک هفته ای مربیان، امدادگران و اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان یزد هجدهمین مانور سراسری زلزله در بیش از 20 مدرسه به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: همزمان با سراسر کشور هجدهمین مانور سراسری زلزله با همکاری جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها در سطح شهرستان یزد اجرا گردید.

حسین مجیبی فر افزود: اصلی ترین مشخصه اجرای این طرح حضور نیروهای هلال احمر در بیش از بیست مرکز آموزشی بود که طی آن 18 مدرسه متوسطه دور اول از سوی مدیریت بحران استانداری مشخص و آموزش های لازم را فرا گرفتند. 

وی گفت: اجرای طرح مدرسه ایمن- جامعه تاب آور با حضور نمایندگان تمامی دستگاه ها در مدرسه شهید مهدی زاده و همچنین ارائه آموزش های متناسب در چهار دبستان ، مرکز پیش دبستانی و مدرسه استثنائی نشاط از دیگر فعالیت های جمعیت هلال احمر شهرستان یزد به منظور اجرای این طرح به حساب می آید.

وی خاطر نشان کرد: ارائه آموزش های امداد و نجات در مدارس به منظور فرهنگ سازی مناسب بین دانش آموزان که آینده سازان جامعه محسوب می گردند از اهداف جمعیت هلال احمر می باشد و مدارس می توانند پس از تشکیل کانون دانش آموزی هلال احمر مباحث مورد نیاز را در قالب طرح دادرس به دانش آموزان منتقل نمایند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.