رئیس جمعیت هلال‌احمر نطنز گفت: 900 داوطلب و 10 نیروی خدوم و فعال در جمعیت هلال‌احمر نطنز فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر سلطانی  امروز در همایش تجلیل از داوطلبان هلال‌احمر نطنز که در محل فرهنگسرای کوثر این شهر برگزار شد، اظهار کرد: جمعیت هلال‌ احمر زمانی در حدود نیم‌ قرن را در کنار مردم گذرانده است و به‌ نوعی در شادی و غم یاور مردم بوده است.

وی افزود: امدادرسانی‌های مختلف و خدمات مختلف و انتقال کمک‌ها و پشتیبانی در جنگ‌های تحمیلی و امدادرسانی در سطوح مختلف بین‌المللی و پاسخ‌دهی به حوادث محلی از جمله اقدامات این نهاد بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز تصریح کرد: حدود 900 داوطلب و 10 نیروی خدوم و فعال در جمعیت هلال‌احمر نطنز فعالیت دارند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر جمعیت هلال‌احمر نطنز، با واحدهای امداد و نجات و توان‌بخشی خود در رده‌های مختلف فعال است و واحد داوطلبان آن جزو شاخص‌ترین شعب استان اصفهان بوده است و در سازمان‌دهی توان افراد داوطلب جهت تأمین نیازمندان اقدامات لازم را انجام داده است.

سلطانی تصریح کرد: در سال گذشته 15 پروژه داشته‌ایم که با حمایت مالی و کمک‌های داوطلبان اجرا شد است؛ طرح التیام جهت کمک به بیمارانی که محتاج به هزینه‌های درمانی هستند و جهت استفاده از توان خیرین مورد استفاده قرار می‌گیرد و هزینه‌های درمانی نوزده نفر تأمین می‌شود، یکی از پروژه‌های اجرایی به شمار می‌رود.

وی اعزام پنج کاروان برای کمک به روستاییان شامل تیم‌های پزشکی و مجموعه خدماتی که به افراد نیازمند اهدا می‌شود را یکی دیگر از پروژه‌ها نام برد و بیان کرد: در طرح التیام دوازده حامی برای نوزده بیمار در نظر گرفته شد که به آن‌ها خدمات‌دهی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز ابراز داشت: اجرای طرح خادمان حرم مهرورزی مربوط به مراسم عزاداری محرم و داوطلبین از جمله پروژه‌های اجرایی بوده و در طرح فرشتگان رحمت که 70 سبد برای افراد نیازمند با همکاری 36 داوطلب در ایام نوروز انجام شد.

وی گفت: در طرح همای رحمت اهدای سبدها به افراد نیازمند را داشتیم و در طرح ارمغان مهر با شروع سال تحصیلی است که 30 بسته در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

 در این مراسم از 30 نفر از داوطلبان و خیرین فعال که در طول یک سال گذشته با جمعیت هلال‌احمر همکاری داشته‌اند تجلیل شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.