با پایان داوری بخش ‌پوستر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، هجده پوستر به بخش نمایشگاه راه یافت.

راهیابی هجده پوستر به بخش نمایشگاه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی آشنا با اشاره به اینکه هجده پوستر از پانزده طراح به نمایشگاه جشنواره راه یافت افزود:39پوستر از ۲۸ طراح برای ما ارسال شد که از این میان ۱۸ پوستر از ۱۵ طراح برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شدند.

وی افزود: مرضیه سرمشقی، آرش شریف زاده، بابک مینقی، بردیا علمی، راضیه پاشایی، زهره اسماعیلی،سجاد حسینی، فاطمه جعفری، با یک اثر و‌ محمد افشار با سه اثر و مهدی غلامی با دو اثر به نمایشگاه راه یافتند.هم چنین سی جونگ یون از کره جنوبی، مانوئل ماسر و شیوا گریندز از آلمان، اتاویا پرون از ایتالیا، پدرواسپیسانچز از آفریقای جنوبی شرکت کنندگان خارجی نمایشگاه هستند.

دبیر عکس و‌ پوستر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ادامه داد: بخش عکس و‌ پوستر، بخش نوپایی است و این اولین دوره ای است که به شکل بین المللی برگزار می شود، با وجود اطلاع رسانی هایی که انجام شد، برخی طراحان اطلاع نداشتند اما آثار ارسالی کیفیت خوبی داشتند و امیدوارم که از سال آینده این بخش رونق بیشتری بگیرد.

نفر برگزیده این بخش با داوری قباد شیوا، آرش تنهایی و‌ امیر اسمی انتخاب می شود و جایزه نفر برگزیده هزار دلار خواهد بود.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با دبیری شهرام کرمی ۲۲ تا ٢٧ آذر ماه در استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.