استاندار خراسان رضوی گفت: مسکن مقاوم بویژه در برابر بلایای طبیعی در روستاهای خراسان رضوی ساخته می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در بازدید از از پروژه های اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه شهر مشهد گفت: از محل طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی و تسهیلات بانکی، پروژه 34 واحدی در روستای کوشک مهدی و پروژه 98 واحدی در صیدآباد در حال اجراست.

رشیدیان همچنین بر ساماندهی و احیای مسیل های هدایت آب های سطحی در روستاهای حاشیه شهر مشهد تاکید کرد.

وی در مورد پروژه های مورد بازید گفت: این پروژه ها شامل ساخت مسکن روستایی و طرح هادی روستایی در روستاهای حاشیه شهر مشهد شامل کشف، کوشک مهدی، صیدآباد، باغون آباد، چاهشک و منزل آباد می باشد.

وی افزود: اجرای طرح هادی روستایی در تمام این روستاها یا در شرف اتمام بوده یا در دست اجراست که تامین آسفالت معابر در این روستاها در قالب طرح هادی به صورت ارائه قیر رایگان از سوی بنیاد مسکن و مشارکت دهیاری انجام شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی نیز گفت: در چارچوب سیاست های دولت یازدهم مبنی بر توجه خاص به توسعه و آبادانی روستاها 32 هزار تن قیر رایگان به ارزش 400 میلیارد ریال پارسال در خراسان رضوی توزیع شد.

سید رضا موسوی نیا افزود: همچنین 350 طرح هادی روستایی با اعتبار 400 میلیارد ریال و پیشرفت 50 درصد در این استان در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته 9 هزار واحد مسکن روستایی در استان خراسان رضوی بهسازی و مقاوم سازی شد

انتهای پیام//آ.ج


برچسب ها: مسکن ، مقاوم ، طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.