مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: یک شکست دلیلی برای تفییر کادر فنی نیست و باید شرایط بررسی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدرضا افتخاری پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل تراکتورسازی در  هفته سیزدهم لیگ برتر بیان کرد: فوتبال همین است و بازی برد و باخت دارد. در هر صورت این نتایج باعث می‌شود شرایط تیم را بررسی و در مورد آن تصمیم ‌گیری کنیم. 

وی درباره تغییرات در کادر فنی افزود: با یک شکست نمی‌توان گفت که باید مربی عوض شود. چرا وقتی تیم می‌برد انتقادی نیست. اگر بازیکن آزادی در نیم فصل حضور وجود باشد در صورت نیاز باشگاه را تقویت خواهیم کرد.

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: بیکار نخواهیم ماند و قرار نیست بی‌تفاوت باشیم. ممکن است کادر فنی هم تقویت شود. البته منصوریان وظیفه‌اش را انجام می‌دهد و وی مربی‌ است که آبروی خودش را بیشتر از هر کسی دوست دارد. منصوریان باید خودش درخواست کادر فنی را بدهد و ما هم کمک و حمایت خواهیم کرد. 

افتخاری در پاسخ به این سوال که حضور بهتاش فریبا نتیجه‌ نداد، در پایان خاطر نشان کرد: یک نفر نمی‌تواند تیم را خیلی تغییر بدهد. 

گفتنی است، در حاشیه صحبت‌های افتخاری هواداران استقلال نسبت به عملکرد تیم معترض و معتقد بودند که استقلال با این شرایط در لیگ قهرمانان آسیا به جایی نمی‌رسد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار