امام‌ جمعه کازرون گفت: همچنان که آمریکایی‌ها در دشمنی با مردم ایران با یکدیگر هیچ اختلافی ندارند ما نیز در جواب این دشمنی، باید یکصدا باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام محمد خرسند امام‌ جمعه کازرون اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری مسلمانان به وحدت و همدلی نیاز دارند و دستگاه‌های جاسوسی غرب برای اینکه امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند بین مسلمانان فتنه‌انگیزی راه می‌اندازند.
وی بیان کرد: آمریکایی‌ها بر اساس پروژه لانه زنبور به این نتیجه رسیدند که تنها راه حفاظت از رژیم صهیونیستی ایجاد جریانی در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی است که سلاح خود را به سمت کشورهای اسلامی نشانه برود و هم اکنون عین این نقشه در منطقه خاورمیانه در حال اجرا است.
امام‌ جمعه کازرون با بیان اینکه وحدت یک اصل و ضرورت است افزود: همچنان که آمریکایی‌ها در عین‌ حال که اختلاف بسیاری با یکدیگر دارند اما در دشمنی با ملت ایران هیچ اختلافی ندارند، ما نیز در جواب این دشمنی باید یکصدا باشیم.
حجت‌الاسلام محمد خرسند با بیان اینکه کشور جوانان با استعدادی دارد که باید زمینه کار و سرمایه برای آنها فراهم شود اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی را باید در نخستین اولویت قرار دهیم و اگر این کار عملی و اجرا شود، هیچ تحریمی اقتصاد ما را تهدید نخواهد کرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار