مدیر نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: هفت هزار نیروی خدماتی از شب گذشته تاکنون در سطح شهر در سه شیفت کاری مشغول برف روبی هستند.

تلاش هفت هزار نیروی خدماتی برای برف روبی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا صحراگرد افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی از سه روز قبل تمام تجهیزات و نیروهای لازم برای پاکسازی سطح شهر آماده شده و برف روبی با اولویت سطوح شیبدار و خیابانهای اصلی آغاز شده است.
وی گفت: هم اکنون عملیات در معابر اصلی و فرعی به ویژه در معابر پرتردد نظیر اطراف بیمارستانها و ایستگاه های اتوبوس ادامه دارد.
مدیر نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: 71 دستگاه برف روب برای معابر اصلی، 74 دستگاه برف روبی برای معابر فرعی، 29 دستگاه تراکتور، 84 دستگاه خودرو سبک روباز و 20 دستگاه خودرو نمک پاش مکانیزه در حال به کارگیری برای برف روبی در سطح شهر هستند.
صحراگرد با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد آب گرفتگی در سطح شهر گزارش نشده است افزود: برای پاکسازی معابر فرعی نیازمند همراهی شهروندان هستیم.
وی از شهروندان خواست حتی المقدور نسبت به برف روبی مقابل منازل خود اقدام کنند و از متوقف نمودن خودرو در حاشیه معابر پرهیز نمایند تا مانعی برای برف روبی توسط نیروهای شهرداری وجود نداشته باشد.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.