امام جمعه طارم گفت:گرانی محصول برنج در کشور ادامه دارد و دولت باید برنامه ریزی گند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با اشاره به گرانی محصول برنج گفت: گرانی این محصول همچنان در کشور ادامه دارد دولت باید علاوه بر برجام برای ارزانی برنج هم برنامه ریزی و فکر کند تا خانواده های نیازمند هم بتوانند از این محصول بهره مند شوند.

وی ضمن تأکید بر اهمیت وقف افزود: بیش از ۷۵ درصد از موقوفات استان زنجان سند دار شده اند که ۲۵ درصد بدون سند باقی مانده اند اگر اجاره ها بروز باشد و وقفیات بر حسب سفارش واقف آن در جای واقعی اش خرج شود کمک شایانی به توسعه و گسترش اماکن متبرکه و عمران و آبادانی خواهد شد.

صادقی پور خاطر نشان کرد:وقف باید در جامعه تعطیل نشود چون صدقه جاری است که در دنیا و آخرت به درد انسانها می خورد بنابراین حفظ موقوفات بسیار مهم است نباید ملک شخصی و ارث پدری محسوب شود.

خطیب جمعه طارم سالروز شهادت آیت الله دستغیب امام جمعه شیراز ، روز جهانی حقوق بشر و همچنین آغاز هفته وحدت را گرامیداشت و افزود: اتحاد در برابر دشمنان اسلام بسیار نیاز است که دشمن از تفرقه و دوگانگی بهره برداری می کند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: امام جمعه ، خطبه ، ننماز ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.