مدیر بخش کلینیک های ویژه وزارت بهداشت از محل کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی مهاباد بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ دکتر جمشید کرمانچی گفت : هدف از این بازدید بررسی روند پیشرفت فیزیکی طرح های کلینیک های ویژه تخصصی در استان آذربایجان غربی است و در این بازدید از طرح کلینیک های ویژه تخصصی شهرستان های مهاباد ، سلماس و نقده بازدید شد.

وی افزود : پیشرفت فیزیکی کلینیک ویژه تخصصی شهرستان مهاباد بیش از 70 درصد است و باید این طرح تا پایان دی ماه خاتمه یابد.

وی اظهار داشت : در سطح کشور بیش از 210 کلینیک ویژه تخصصی در حال ساخت است که از اهداف تعیین شده برای طرح ها دسترسی آحاد جامعه برای خدمات ویزیت متخصصین ، کوتاه کردن مسافت های طولانی طی شده برای بیماران در راستای سهولت دسترسی سریع به خدمات سلامت در مراکز درمانی ، همچنین ارائه خدمات کامل و جامع با تعرفه دولتی توسط متخصصان و اساتید دانشگاهی در این مکان ها به هموطنان است.

مدیر بخش کلینیک های ویژه وزارت بهداشت اظهار داشت : در استان آذربایجان غربی 17 کلینیک ویژه تخصصی در حال ساخت است که 7 کلینیک در ابعاد 1800 متر مربع و 10 کلینیک بعدی در ابعاد 750 متر مربع در حال ساخت هستند.

بگفته دکتر کرمانچی ، در این کلینیک ها سه بخش رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه برای مراجعه کنندگان تعبیه شده که مردم همه خدمات را به طور مجتمع و در یک مکان دریافت می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.