مهاباد؛

بازدید بازرسان وزارت بهداشت از کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی مهاباد

مدیر بخش کلینیک های ویژه وزارت بهداشت از محل کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی مهاباد بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ دکتر جمشید کرمانچی گفت : هدف از این بازدید بررسی روند پیشرفت فیزیکی طرح های کلینیک های ویژه تخصصی در استان آذربایجان غربی است و در این بازدید از طرح کلینیک های ویژه تخصصی شهرستان های مهاباد ، سلماس و نقده بازدید شد.

وی افزود : پیشرفت فیزیکی کلینیک ویژه تخصصی شهرستان مهاباد بیش از 70 درصد است و باید این طرح تا پایان دی ماه خاتمه یابد.

وی اظهار داشت : در سطح کشور بیش از 210 کلینیک ویژه تخصصی در حال ساخت است که از اهداف تعیین شده برای طرح ها دسترسی آحاد جامعه برای خدمات ویزیت متخصصین ، کوتاه کردن مسافت های طولانی طی شده برای بیماران در راستای سهولت دسترسی سریع به خدمات سلامت در مراکز درمانی ، همچنین ارائه خدمات کامل و جامع با تعرفه دولتی توسط متخصصان و اساتید دانشگاهی در این مکان ها به هموطنان است.

مدیر بخش کلینیک های ویژه وزارت بهداشت اظهار داشت : در استان آذربایجان غربی 17 کلینیک ویژه تخصصی در حال ساخت است که 7 کلینیک در ابعاد 1800 متر مربع و 10 کلینیک بعدی در ابعاد 750 متر مربع در حال ساخت هستند.

بگفته دکتر کرمانچی ، در این کلینیک ها سه بخش رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه برای مراجعه کنندگان تعبیه شده که مردم همه خدمات را به طور مجتمع و در یک مکان دریافت می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.