رهبر اقلیت سنای آمریکا گزینه‌های احتمالی رئیس‌جمهور منتخب آمریکا را برای تشکیل کابینه‌اش، "ترسناک" خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اسپوتنیک، "هری رید،" رهبر اقلیت سنای آمریکا در مصاحبه‌ای ضمن انتقاد از گزینه‌های "دونالد ترامپ،" رئیس‌جمهور منتخب آمریکا برای کابینه، آن ها را ترسناک توصیف کرد.

هری رید که نماینده ایالت نوادا آمریکا در مجلس سناست، تصریح کرد یکی از نگرانی‌های اصلی وی "بتسی دووس،" گزینه ترامپ برای وزارت آموزش است، که هیچ‌گونه تجربه شخصی در خصوص آموزش عمومی در کارنامه خود ندارد.

رهبر اقلیت سنای آمریکا در این مصاحبه اظهار داشت: ما می‌توانیم به فهرست افرادی که وی پیش از این انتخاب کرده است، نگاهی بیاندازیم و صادقانه بگویم این فهرست ت"ترسناک" است. 

هری رید هم‌چنین نگرانی‌هایی را در خصوص تام پرایس عضو کنگره و کاندیدای وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا، اعلام کرد و اظهار داشت وی قصد دارد خدمات درمانی را خصوصی کند. 

رهبر اقلیت سنای آمریکا افزود: به نظر می‌رسد برای سمت وزیر امور خارجه نیز یک مزایده برگزار شده است. من این مسئله را درک نمی‌کنم. هری رید از دموکرات‌ها خواست تا به صورت استراتژیک با ترامپ در این زمینه مقابله کنند.

وی افزود دموکرات‌های سنا باید در مسائل اصلی مانند پیشنهاد ترامپ برای کاهش مالیات، محیط زیست و مهاجرت محکم بایستند، اما نباید نظرات ارزشمند را صرفا به این علت که از سوی یک جمهوری‌خواه مطرح شده، رد کنند.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار