شیراز؛

کشف گنج در فاروق صحت ندارد

معاون استاندار فارس گفت:کشف گنج در منطقه فاروق کذب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی پژوهش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس درباره ادعا های مطرح شده درباره کشف گنج در فاروق گفت: کشف گنج در فاروق صحت ندارد و دلیلی برای کتمان و پنهان ‌کاری از سوی مسئولان وجود ندارد، اگر کشفی بود با افتخار اعلام می ‌شد.
وی در مورد پخش شایعاتی مبنی ‌بر ارسال امواج پارازیت در غرب شیراز و اینکه سلامتی مردم را به خطر انداخته است، افزود: تاکنون چنین امواجی در غرب و جنوب شیراز که سلامتی مردم این مناطق را به خطر اندازد مشاهده نشده است.
پژوهش خاطرنشان کرد: برای امواج دامنه مشخصی تعریف شده است و در جایی که تداخل داشته باشد به ‌عنوان مزاحم شناسایی می‌ شود و بلافاصله آن را برطرف می‌ کنیم.
پژوهش تصریح کرد: مجهزترین رادار هواشناسی در کوه ‌های جبل ‌الدراک قرار دارد و اگر پارازیت وجود داشت روی این سیستم تأثیر بسیاری می‌ گذاشت و هر روز این موضوع را به‌گونه ‌ای رصد می‌کنیم تا تلفن و با بی‌سیم روی آن تأثیر نداشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس تصریح کرد: سلامتی، بهداشت روحی و روانی شهروندان برای مسؤولان دستگاه‌ های اجرایی از اهمیت به ‌سزایی برخوردار است و اگر به هر دلیلی سلامت مردم به خطر افتد با عامل و یا عوامل آن برخورد می‌ کنیم.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار