مدیرآموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: مدارس استثنایی این شهرستان نیازمند فضای مناسب آموزشی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهانعلیرضا مرزبان  افزود: کاهش هزینه بالای تحصیل و ایجاد شرایط مطلوب آموزشی به لحاظ تجهیزات و ساختمان و محوطه آموزشگاه از مهمترین دغدغه های مدیران مدارس و انجمن اولیای در مدارس استثنایی است.
وی افزود: دانش آموزان معلول نیازمند فضای مناسب آموزشی و فرهنگی هستند تا اینکه با وجود محدودیت های جسمی امکان بهره گیری از فضای مدرسه به عنوان فضای آموزشی، فرهنگی و تفریحی برای آنان فراهم باشد.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه دانش آموزان روستاهای بخش کرون در مرکز عسگران تحصیل کنند، تصریح کرد: رفت وآمد دانش آموزان از حدود 10 روستای منطقه کرون به این مرکز با هزینه ی شخصی از مسائل ومشکلات خانواده های این دانش آموزان است.
وی افزود: خانواده دانش آموزان استثنایی هزینه های زیادی را بابت تحصیل فرزندان خود متحمل می شوند که نیاز به حمایت از سوی مسئولان دارند.
مرزبان افزود: دو مدرسه استثنایی در شهرستان تیران و کرون وجود دارد که بیش از 80 دانش آموز در این مدارس در حال تحصیل هستند و کرامت انسانی آن ها همواره حفظ می شود و هیچ تفاوتی بین این دسته از دانش آموزان با سایر دانش آموزان مدارس دیگر وجود ندارد.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون از اجرای طرح مشق مهربانی در مدارس استثنایی این شهرستان به مناسبت هفته ملی معلول خبرداد.
وی با اشاره به مناسبت هفته ملی معلولان گفت: طرح مشق مهربانی در مدارس استثنایی برگزارمی شود که در این طرح ضمن بازدید از مدارس استثنایی به آن ها هدایایی از سوی مسئولان شهرستان داده می شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار