جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فتوحات گسترده جبهه اسلام گفت:برخلاف میل دشمنان اسلام ،به زودی بحران منطقه را ریشه کن می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سردار فضلی ظهر امروز در اجلاس تحلیل و بررسی ریشه‌های بحران در منطقه با بیان این که هم‌اکنون دشمنان بخش عظیمی از فعالیت‌های خود را صرف به هم زدن اتحاد مسلمانان کرده‌اندگفت: در سایه تفرقه، شکست به‌راحتی حاصل می‌شود.آن‌ها می‌خواهند جلوی نشر انقلاب اسلامی به نقاط دیگر را بگیرند اما تیپ‌های زینبیون، فاطمیون، فاتحین و ... معادلات مستکبران را بر هم زده است.

وی ساماندهی نیروهای تکفیری ازجمله طالبان، القاعده، داعش را از دیگر موارد دشمنان اسلام برشمرد و گفت: آن‌ها می‌خواهند جلوی نشر انقلاب اسلامی به نقاط دیگر را بگیرند ولی تیپ‌های زینبیون، فاطمیون، فاتحین و ... معادلات مستکبران را بر هم زده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صدارت ولایت‌فقیه در جامعه را از ابعاد تغییر داده‌شده توسط انقلاب اسلامی دانست و گفت: اصلاح قانون اساسی بر اساس اسلام و حفظ روحیه استکبارستیزی مردم نسبت به مستکبرین داخلی و خارجی از دیگر اتفاقاتی که توسط انقلاب افتاده است.
 
وی با تأکید بر اینکه بعد از روشن شدن ماهیت استکبارستیزی ایران، مستکبران برشدت دشمنی خود افزوده‌اند، ابراز کرد: توطئه خلق کرد، خلق ترکمن و ... از این دسیسه‌هاست و امروز نیز نمونه‌های جدیدی از دسیسه‌های منافقین ادامه دارد.
 
فضلی ادامه داد: بزرگ‌ترین اقدام علیه یک ملت و حکومت تحمیل جنگ بر آن‌هاست و بر اساس مستنداتی بسیاری از این جنگ‌ها ملت‌ها را از پا درآورده است ولی در اینجا دنیا به چشم خود دید که جنگ نه‌تنها ایران را از پا درنیاورد بلکه قوی‌تر هم‌ساخت.
 
وی اهدای 17 هزار شهید ترور را نمونه‌ای از اقدامات خصم آلود دشمنان ذکر کرد و گفت: عملیات‌های مختلفی ازجمله فتح‌المبین، بیت‌المقدس، آزادسازی آبادان زمانی که رخ داد همینه مستکبراین در هم خرد شد و ثابت کرد که مسلمانان با اتکا به خداوند می‌توانند مستکبران را شکست دهند.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمنان و منافقین هنوز دست از تلاش برای ضربه زدن به‌نظام برنداشته‌اند، افزود: غائله کوی دانشگاه، فتنه 88 و ... نمونه‌هایی از این قبیل اقدامات است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.