رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۹۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای ۱۴۲ طرح کشاورزی در سطح استان اردبیل ارائه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عدیل سروی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون دریافت تسهیلات 3 هزار و 340 میلیارد ریالی برای 486 طرح کشاورزی در استان مصوب شده که از این رقم تاکنون 790 میلیارد ریال تخصیص یافته و به طرحهای کشاورزی استان ارائه شده است.

وی گفت: از مجموع طرحهایی که برای دریافت تسهیلات تعیین شده، 142 طرح در مراحل پایانی بررسیهای بانکی برای دریافت تسهیلات و 158 طرح در دست بررسی شعبات بانکی است تا بعد از بررسی‌های لازم در زمینه ارائه تسهیلات به این طرحها تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود:‌ 138 طرح نیز عودت داده شده و 190 طرح هم در دست بررسی برای دریافت تسهیلات هستند که امیدواریم با همکاری خوب و مناسب بانک‌ها بتوانیم زمینه دریافت تسهیلات رونق تولید این واحدها را از سوی بانکها شاهد باشیم تا این امر زمینه‌ساز رونق بخش کشاورزی استان شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار