فعال سیاسی اصولگرا گفت: روحانی و دولت یازدهم در سیاست خارجی به خصوص پس از نقض برجام با چالش جدی مواجه شده است.

صالح اسکندری فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آرایش سیاسی جریان اصلاحات اظهار داشت: جریان اصلاحات و اعتدال درباره رأی‌آوری روحانی دچار تردیدهایی شده و به نظر می‌رسد برخی گروه‌های سیاسی که تا پیش از این بر طبل نامزدی واحد روحانی می‌کوبیدند، با درپیش‌گرفتن رویه جدید طی یکی دو ماه آینده، آلترناتیوهایی را برای رئیس‌جمهور در انتخابات 96 در نظر بگیرند.

وی افزود: روحانی و دولت یازدهم در سیاست خارجی به خصوص پس از نقض برجام با چالش جدی مواجه شده است. در بخش اقتصادی هم دولت نتوانست آنگونه که باید و شاید، وعده‌ها و شعارهای مطروحه خود را محقق کند.

اسکندری ادامه داد: باتوجه به اینکه آرایش سیاسی جریانِ رقیبِ اصولگرا به سمت تشتت حرکت می‌کند، طبعا اصولگرایان حسب ضروریات جامعه امروز ایران بایستی با سازمان و سازوکار جدید هم به لحاظ افراد معرفی‌شده و هم به لحاظ نحوه حضور، در انتخابات شرکت کنند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه وحدت یا تفرقهِ گروه‌های اصولگرا، منوط به همین طرح جدید است تصریح کرد: اگر جریان اصولگرا با نام و نشان جدید و متفاوت نسبت به گذشته در انتخابات آینده حضور داشته باشد، می‌تواند اقبال نسبی کسب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار