فرماندار همدان گفت: بیش از ٤٠٠ نفر میهمان جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان هستند و تدابیر لازم برای امنیت هنرمندان و میهمانان انجام شده است.

تدابیر لازم برای امنیت میهمانان جشنواره اتخاذ شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی تعالی اظهار کرد: فرمانداری همدان به لحاظ هماهنگی با دستگاه‌های خدماتی وارد شده و حوزه سیاسی - اجتماعی فرمانداری با ادارات آب، برق و اورژانس هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه مباحث امنیتی و حفاظتی نیز در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: جلسه شورای تامین برگزار و تصمیمات لازم امنیتی و انتظامی اتخاذ شد.

فرماندار شهرستان همدان ادامه برگزاری جشنواره تئاتر کودک را فرصتی مناسب برای استان همدان دانست و افزود: امیدواریم امسال بتوانیم جشنواره‌ای بهتر و باشکوه‌تر از سال های قبل را برگزار کنیم.

تعالی با تاکید بر اینکه جشنواره بستری در راستای ایجاد فضایی شاد و بانشاط در سطح شهرستان است، افزود: برگزاری این جشنواره فرصت حضور کودکان و نوجوانان را در سالن‌های نمایشی فراهم می‌کند.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه جشنواره موجب معرفی همدان به لحاظ گردشگری و فرهنگی می‌شود، گفت: همدان به عنوان شهر فرهنگ و تمدن می‌تواند در قالب جشنواره به همگان معرفی شود.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ٢٢ تا ٢٧ آذر ماه با دبیری شهرام کرمی در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.