مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به ورود جبهه جدید هوای سرد در استان گفت: ان‌شاءا... با همكاری مردم پاییز زمستانی گرمی را پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حمید فانی با اشاره به قرار گرفتن استان در آستانه موج دوم سرمای پاییزی گفت: براساس اطلاعات واصله از مرکز پیش بینی هواشناسی، روز‌های پایانی این هفته با کاهش محسوس دما در سطح استان مواجه می‌شویم که به تبع آن شاهد افزایش مصرف گاز خواهیم بود.

وی از آمادگی كامل شرکت گاز خراسان رضوی در مواجهه با موج جدید سرما خبر داد و افزود: با همكاری مردم در بحث صرفه جویی مصرف گاز، ان‌شاءا... شاهد پایداری این نعمت الهی هستیم.

فانی گفت: شرکت گاز خراسان رضوی بیش از دو میلیون مشترک گاز دارد که از این میزان یک میلیون و 645 هزار مشترک در حوزه شهری و 356 هزار و 23 مشترک در حوزه روستایی وجود دارند و پیش بینی های لازم به جهت پایداری گاز طبیعی تمامی مشترکین در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: هم‌اكنون 72 شهر و 1302 روستا از نعمت گازطبیعی برخوردارند و با توجه به اقدامات موثری که طی سه سال اخیر در حوزه محرومیت‌زدایی صورت پذیرفته، امسال ضریب بیشتری از خانوار شهری و روستایی استان از این نعمت بهره‌مند هستند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در نخستین موج سرمای هفته‌های گذشته، ركورد روزانه 52 میلیون‌ متر‌مکعب گاز در خراسان‌رضوی به ثبت رسید. از همین رو از تمامی همشهریان تقاضا داریم باتوجه به نزدیک شدن به موج سرمای جدید، بهینه‌سازی مصرف گاز را به عنوان اصلی لازم برای گذراندن روزهای سرد مورد نظر قرار دهند.

فانی یادآور شد: اقدامات ارزشمندی توسط خادمین مردم در شرکت گاز خراسان رضوی برای بهره‌مندی همگان از نعمت گاز طبیعی صورت پذیرفته، شایسته است که همشهریان نیز با صرفه جویی در مصرف گاز شرایط بهره‌مندی یكسان از این نعمت الهی را برای تمامی همشهریان فراهم کنند.

انتهای پیام//ف.ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.