یک طلا و دو برنز در سومین روز هفدهمین دوره بازی های جهانی 2016 بالی به نام ایران ثبت شد.

اولين ها در پنچاك سيلات ايران رقم خوردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان یک طلا و دو برنز در سومین روز هفدهمین دوره بازی های جهانی 2016 بالی به نام ایران ثبت شد.

بر اساس این گزارش امروز و در بازيهای انجام شده، فاطمه حسام نماینده وزن منهای 50 کیلوگرم کشورمان که در نخستین روز با برتری مقابل حریف ازبک در مقابل حریفی با تجربه از ویتنام قرار گرفت با قبول شكست به اولین مدال برنز جهانی بانوان در رشته پنچاک سیلات دست یافت.
 
فاطمه جهانیان در وزن منهای 45 کیلو نیزکه روز اول مسابقات در مصاف با حریف بلژیکی به پیروزی رسیده بود، در مقابل قهرمان پر اوازه تایلند و با آسیب دیدگی كه برایش پیش آمد بازی را واگذار كرد تا دومین مدال برنز جهان برای ایران رقم بخورد.

اما در بخش مسابقات دو نفره (گاندا) و برای نخستین بار حسین تاجیك و جعفر حیدری مقام نخست را كسب كردند تا بدین ترتیب و در جریان هفدهمین دوره مسابقات جهانی پنچاك سیلات اولین ها برای كشورمان رقم بخورد.

گفتنی است درخشش فنی اعضا تیم ایران به رغم اینكه همگی اولین مسابقه برون مرزی خود را تجربه و در اولین حضور عالی ترین سطح مسابقه سیلات شركت كردند، تحسین فدراسیون جهانی و روسای فدراسیون ها را بر انگیخت و بسیاری از كشورها تمایل جدی خود را برای دعوت از تیم ملی اقایان و بانوان ایران برای برگزاری مسابقات و اردوهای مشترك اعلام داشتند كه از آن جمله می توان به كشورهای انگلستان، فرانسه، هلند، تایلند، ازبكستان و تركیه نام برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار