کرمان؛

آغاز رزمایش طرح ترافیک زمستانی درکرمان

طرح ترافیک زمستانی از امروز درکرمان آغاز وتا ۲۰اسفند ادامه دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  فرمانده انتظامی استان کرمان دراین مراسم گفت: این استان طی سال جاری شاهد کاهش هفت درصدی کل تصادفات درون و برون شهری و کاهش 12درصدی متوفیان حوادث رانندگی بوده است.

سردار رضا بنی اسدی فر  افزود: 78 درصد تصادفات در محورهای شهری و 21 درصد در جاده های برون شهری رخ می دهد.

وی خاطر نشان کرد: 194 نفر طی زمستان سال گذشته در حوادث جاده ای استان کرمان جان خود را از دست داده اند و 920 نفر نیز مجروح شده اند.

وی تصریح کرد: بیشتر افرادی که در حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند، نان آور خانه هستند و با فوت آنها مشکلات زیادی برای خانواده هایشان ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه در حوزه تصادفات موجب توسعه سلامت و شادابی در جامعه می شود تا بتوان بهتر در مسیر رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی ایران حرکت کرد.

سردار بنی اسدی فر اظهار کرد: طرح زمستانی پلیس با تجمیع توانمندی های ادارات مربوطه برای خدمت رسانی به مردم شهیدپرور ایران اسلامی اجرایی شده است.

وی ضمن تقدیر از ادارات دست اندرکار در اجرای رزمایش زمستانی پلیس بیان کرد: اداراتی از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل، هلال احمر، راه و شهرسازی، صدا و سیما، اورژانس، پلیس راه، استانداری و اعضای شورای ترافیک در اجرای رزمایش زمستانی پلیس همکاری دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بیش از 648 دستگاه انواع ماشین آلات سازمان های متولی و 2هزار و 400 نفر نیروی انسانی در طرح ترافیکی زمستان سال 95 به کارگیری شده است.

انتهای پیام/ س

برچسب ها: رزمایش ، کرمان ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار