یك دستگاه خودروی سواری پراید پس از انحراف از مسیر اصلی به صورت نیمه واژگون در دیواره كانال آب قرار گرفته بود که با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اطلاع رسانی رانندگان خودروهای عبوری از جاده امین آباد، كانال آب حاجی آباد به سامانه 125 مبنی بر انحراف ناگهانی یك دستگاه خودروی پراید به سمت كانال آب مجاور جاده و احتمال سقوط آن به داخل کانال، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 86 ساعت 19:18 شب گذشته به محل حادثه اعزام شدند.

سعید نوری خصال فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یك دستگاه خودروی سواری پراید پس از انحراف از مسیر اصلی به صورت نیمه واژگون در دیواره كانال آب قرار گرفته بود، در حالی كه هر لحظه احتمال سقوط آن به داخل كانال وجود داشت و راننده خودرو با كمك شهروندان بدون هیچ آسیبی از خودرو خارج شده بود.

وی افزود: نیروهای عملیاتی بی درنگ پس از نصب علائم هشدار دهنده و ایمن سازی محل حادثه، ابتدا خودرو را مهار كرده و سپس با استفاده از تجهیزات مخصوص عملیات نجات، خودرو را كاملا از كانال خارج كرده و به حاشیه امن جاده انتقال دادند.

نوری خصال در خصوص علت این حادثه گفت: عدم دقت و توجه كامل در رانندگی و همچنین لغزندگی جاده به علت بارندگی، این رخداد را رقم زد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار