مدیرامورهنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بروجرد گفت: تا کنون هشت تن از هنرمندان بروجردی که در زمینه موسیقی، صنایع دستی، نمایش و نویسندگی فعالیت داشته موفق به کسب درجه هنری شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ رضا میرزایی افزود: چهار درجه هنری معادل دکترا، فوق لیسانس، لیسانس و فوق دیپلم به هنرمندان اعطا می شود که ارزش آن مانند مدارک تحصیلی صادر شده دانشگاه های کشوراست.
وی اظهارکرد: رحیم رفیع منش در رشته موسیقی درجه یک هنری معادل مدرک دکترا، محمد حسن اسدپوریان در رشته موسیقی درجه 2هنری، عبدالرضا فرید زاده در رشته نویسندگی درجه 2هنری، فرشید صمدی پور در رشته نمایش درجه سه هنری، محمود رسولی در موسیقی درجه سه هنری ، غلامرضا گودرزی و محمد رضا شماعی نیز در رشته نمایش درجه چهار هنری را تا کنون کسب کرده اند.
مدیر امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: مرحوم جواد چکشی هنرمند بروجردی نیز گواهی نامه درجه یک هنری در رشته گره چینی را از سوی شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است.
میرزایی ادامه داد: هنرمندان و پیشکسوتانی که بیش از 20 سال فعالیت فرهنگی و هنری داشته با می توانند جهت دریافت درجه هنری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد مراجعه نمایند.
بگفته وی سوابق هنرمندان بر اساس تعاریف مشخص به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش و مدارک هنری آنان مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از تشخیص سطح فعالیت هنری، گواهی‌نامه مربوطه صادر می شود.
مدیر امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بروجرد یادآور شد: گواهینامه هنری هنرمندان توسط شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و براساس تجربه و فعالیت تخصصی و حرفه‌ای هنرمندان حائز شرایط رشته‌های مختلف و با تکیه بر توانایی‌های هنری افراد صادر می‌ شود.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.